اندروید 92

خوش آمدید

اندروید 92

خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۳۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

جامعه ی مجازی پرس و جوی یک سامانه ی بزرگ پرسش و پاسخ ایرانی است که روزانه پاسخ گوی صدها پرسش و نظرسنجی در زمینه های گوناگون به صورت طبقه بندی شده است، پرسش هایی در زمینه ی اقتصاد، روابط، اینترنت، برنامه نویسی، ورزش، فرهنگ، تحصیل، علم، مذهب، سیاست و…

کافیست یک سوال یا یک نظرسنجی را ارسال کنید و در مدتی کمتر از چند دقیقه پاسخ های متعددی را از دیگر کاربران، کارشناسان و پاسخ گوهای پرس و جوی دریافت کنید با امکاناتی نظیر:

- ارسال سوال ساده، برجسته، ناشناس و… و ردیابی پاسخ های دریافتی

- بالاآوری سوال برای پاسخ گویی سریعتر

- پیش نویس کردن متن سوال

- ارسال نظرسنجی با امکانات کامل و ردیابی پاسخ های دریافتی

- امکان افزودن سوالات به علاقه مندی ها، امکان اعلام حل شدن سوال

- سیستم هوشمند سوال های مناسب برای پاسخ گویی کاربر

- سیستم درج مهارت ها و نمایش سوالات مربوط به مهارت شما

- مرتب سازی و طبقه بندی سوالات در ده ها حالت مختلف و کاملا مطابق با سلیقه ی کاربر

- امکان مشاهده ی آفلاین سوالات ذخیره شده در گوشی

- سیستم کامل و هوشمند امتیاز دهی و موجودی برای تمامی عملکرد های کاربر و امتیاز دهی به سوالات و پاسخ ها و انتخاب بهترین پاسخ

- مانیتورینگ ۲۴ ساعته و کامل پاسخ ها و سوالات برای بررسی و پاسخ گویی توسط کارشناسان و ناظرهای پرس و جوی

- پروفایل کاربری مجزا برای هر کاربر و اعلام برترین کاربران هر روز، هفته، ماه و در مجموع

- سیستم راهنمای کامل و پویا در تمامی بخش های نرم افزار

- رابط کاربری بسیار سریع، روان و مناسب برای تمامی گوشی های همراه اندروید

- استفاده از پرسرعت ترین سرور های ایرانی برای تامین سرعت و امنیت کار با سامانه

  • hooman

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

SpeedMoto یک گیم سه بعدی موتور سواری با گرافیک بالاست.در این بازی شما به راحتی با تکان دادن تلفن همراه می توانید موتور را هدایت کنید وهمچنین برای افزایش سرعت فقط کافیست بر روی صفحه نمایشگر ضربه بزنید.

 افزون بر این استفاده از مناظری از قبیل:جنگل ها، پل ها، حومه شهرها و برف  بر زیبایی این بازی افزوده است.

  • hooman
پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
Headset Button Controller برنامه بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند بتوانید دکمه هدست اندرویدتان را شخصی سازی نمایید . اگر از جمله افرادی هستید که روز و شب شان را موسیقی تشکیل می دهد بی شک استفاده از این نرم افزار امری دوری ناپذیر می نماید . تنها یک بار پس از اینکه دکمه هدست خود را تنظیم کردید در پشت زمینه فعال شده و قابلیت های مختلفی نظیر پخش و توقف موزیک ، رد کردن آهنگ و افزایش سرعت پخش را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب دیگر دکمه موجود بر روی هدست گوشی تان از حالت استفاده تک بعدی خارج گردیده و می توانید آن را به مرکز کنترل موسیقی خود تبدیل نمایید .
  • hooman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MAVEN Voice Recorder Pro یک ابزار ضبط صدا چندمنظوره است که از آن می توانید برای اهداف مختلفی نظیر ساخت موزیک ، ضبط صدای عادی و نیز حالت عمومی استفاده کنید .این برنامه با پشتیبانی از آپشن های متفاوت نظیر سمپل ریت ، آزادی عمل بسیار قابل توجهی را در زمینه کیفیت نهایی فایلها به شما خواهد داد . افزون بر این با دارا بودن دکمه های کنترلی می توانید اقدام به ضبط سریع و آسان صدا ، متوقف ساختن و ادامه دادن در هر زمانی که می خواهید نمایید .

  • hooman

توضیحات محصول            خرید محصول                        قیمت: 9200 تومان

  • hooman

سازگاری با اندروید نسخه 4.0 و بالاتر

آیا به دنبال یک لانچر شیک و زیبا میگردید؟ ما به شما نوا لانچر را معرفی میکنیم.به کمک این نرم افزار محیط کاربری گوشی شما زیباتر خواهد شد.این نرم افزار دارای ویجت های زیبا میباشد.این نرم افزار میتواند جایگزینی برای محیط کاربری اصلی گوشی شما باشد.

  • hooman

سازگاری با اندروید نسخه 3.0 و بالاتر

BeFunky Photo Editor نرم افزاری برای ویرایش حرفه ای عکس ها و افزودن افکت ها و فریم های زیبا به آنها می باشد .  این برنامه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر در اندروید می باشد که اکنون با قابلیت های بسیاری که به آن افزوده شده است دست شما را رسیدن نتیجه دلخواه در ویرایش تصاویر باز گذاشته است .

  • hooman

سازگاری با اندروید نسخه 2.0 و بالاتر

GO Launcher EX نرم افزاری معروف و پرطرفدار اندرویدی برای تغییر و زیباسازی فضای گوشی می باشد.این برنامه به کاربران خود اجازه میدهد که صفحه اصلی را طبق سلیقه ی خود تنظیم کنند ،تم را عوض کنند، از انیمیشن های انتقال باکیفیت استفاده کنند و از قفل های صفحه نمایش و ویجت های متفاوت لذت ببرند.این برنامه تجربه ی تازه و فوق العاده ای در مدیریت و کار با گوشی است.

  • hooman

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پرچم دزدان دریایی در طوفان ها برافراشته و موج می خورد ! Pirate Flag Live Wallpaper یک وال پیپر لایو زیباست که با قابلیت به نمایش در آوردن ۱۸ پرچم از دزدان دریایی مختلف آماده دگرگون ساختن هوم اسکرین اندروید شماست .

ویژگی ها :

 - بهره گیری از فناوری OpenGL 3D

 - امکان کنترل نور

 - کاملا پویا با حرکات اسمارت فون و ضربات دست شما

 - امکان پخش صداهای مورد نظر شما هنگام موج خوردن پرچم

  • hooman

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بازی Angry Birds Friends دوستان فیس بوکی خود را به چالشی به بزرگ دعوت کنید.

 این گیم جذاب که به علت طراحی منحصر به فرد و گرافیک بالا  توجه کاربران بسیاری در سطح جهان به خود جلب کرده و در نسخه جدیدش این امکان را فراهم آورده که کاربران بتوانند با دوستان فیس بوک خود گیم جذاب فوق را انجام داده و مدال های رنگارنگ آن را کسب نمایند.

 افزون براین در این بازی هر هفته شاهد سطوح جدید خواهید بود.

  • hooman